خرید گرماتاب

Wiki Article

قیمت هیترهای تابشی بستگی به نوع، توان، قابلیت تنظیم دما، برند و کیفیت ساخت دارند. هیتر گرمایش تابشی گازی و هیتر دکوراتیو معمولا از هیتر های تابشی الکتریکی کمی گران‌تر هستند، اما به دلیل کارایی بالاتر و مصرف انرژی کمتر، در طولانی‌ مدت هزینه کمتری را برای شما به همراه خواهند داشت.

در ادامه به هیترتابشی گازی می‌پردازیم. همان‌طور که اشاره کردیم این هیترها از گاز به عنوان سوخت استفاده می‌کند و بسیار پرکاربرد هستند چرا که مصرف گاز آن‌ها بسیار کم بوده و تا ۶۰ درصد شاهد کاهش مصرف گاز خواهیم بود و این مهم، یکی از دلایل انتخاب آن است.

برای گرم کردن بسیار مناسب هستند: هیترهای تابشی با توجه به نوع کاربری محیط، قابلیت گرم کردن قابل قبول آن را دارند.

اجزای مختلف این دستگاه توسط پیچ و مهره‌ها به هم متصل می‌شوند.

ماده واسطه حرارت را از تابش گرما جذب کرده و سپس آن را به فضای اطراف منتقل می‌کند. در صورت استفاده از هوا، هوای گرم تر از منبع حرارتی جذب تابش گرما می‌شود و با حرکت و ترکیب با هوای سردتر، حرارت را به فضای اطراف منتقل می‌کند.

کوتاه بودن زمان گرمایش، صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی ایجاد مینماید. از پارامترهای مهم این دستگاه صادراتی میتوان به قابلیت افزایش و کاهش درجه حرارت بر حسب نیاز، اشاره نمود.

افزودن به لیست علاقمندی ها اطلاعات بیشتر نمایش سریع

افزودن به لیست علاقمندی ها اطلاعات بیشتر نمایش سریع

در نتیجه شعله و حرارت ایجاد شده در لوله‌هایی که از جنس فولاد می‌باشند، پخش شده و بعد از آن حرارت داخل لوله‌ها توسط رفلکتور در فضا منتشر می‌شود.

افزودن به لیست علاقمندی ها اطلاعات بیشتر نمایش سریع

یک سیستم افزایش دمای محیط تابشی شامل اجزا و قطعات مختلفی است که در کنار یکدیگر وظیفه تولید و انتقال گرما را با مکانیزم تابش، انجام می‌دهند. از آنجا که گرماتاب‌ها خود انواع مختلفی دارند در برخی از آن‌ها ممکن است اجزایی کم و زیاد شود.

این کنترل دما به بهبود فرآیندهای رشدی گیاهان کمک می‌کند و در مواجهه با شرایط جوی نامساعد، به حفظ سلامت گیاهان کمک می‌کند.

موقعیت نصب: برای انتخاب هیتر مناسب، باید به موقعیت نصب آن خرید گرماتاب توجه کرد.

کنترلر: سیستم گرمایشی هیتر تابشی با یک کنترلر هوشمند همراه است که قابلیت کنترل و تنظیم دما را دارد.

Report this wiki page